تسمه نقاله سیستم بازار 2020: بینش بازار و تولید کنندگان پیشرو

تاریخ انتشار: چهارشنبه 02-09-2020
پیش بینی می شود بازار سیستم تسمه های نقاله از سال 2020 تا 2025 با CAGR 5٪ رشد کند و از سال پیش بینی شده در سال 2019 به 9/9 میلیارد دلار برسد.
 
مهمترین عامل این بازار بهبود بهره وری فرآیند ، افزایش تقاضا برای جابجایی حجم بیشتری از کالاها ، افزایش سرمایه گذاری مستقیم خارجی در مواد غذایی و آشامیدنی ، خودرو ، خرده فروشی و بخشهای فرودگاه و موارد ایمنی مواد است. علاوه بر این ، یکی از مهمترین این بازارها ، رشد صنعت تجارت الکترونیکی است که منجر به افزایش تقاضا برای مراکز تحقق و انبارها شده است. یکی از بزرگترین چالش های تولیدکنندگان اتوماسيون صنعتي اصفهان نوار نقاله جلوگیری از احتمال آلودگی مواد غذایی ، به ویژه در گوشت و محصولات لبنی است. به دلیل تقاضای زیاد برای مواد غذایی و آشامیدنی ، رشد صنعت خرده فروشی و رشد صنعت خودرو ، آسیای اقیانوسیه بر بازار سیستم های نقاله تسلط دارد.
سیستم تسمه نقاله بازار 2020
تولید کنندگان و تامین کنندگان تسمه نقاله صنعتی برتر
 
برخی از بازیگران عمده فعال در بازار جهانی نوار نقاله های صنعتی عبارتند از: Continental AG (آلمان) ، Daifuku (ژاپن) ، Fives (فرانسه) ، Intralox ، BEHA Belt.
 
1. AG قاره
 
قاره مستقر در آلمان یکی از توسعه دهندگان و تولید کنندگان پیشرو در زمینه فن آوری نوار نقاله نوآورانه است. این شرکت خدمات کاملی را برای تسمه های نقاله و سیستم های معدن ، مهندسی مکانیک و گیاهان و بسیاری از صنایع دیگر ارائه می دهد. سیستم های تسمه نقاله به فرآیندهای کارآمد و گردش کار حمل و نقل در همه صنایع کمک می کنند و برای استفاده خاص و خدمات صحیح تنظیم می شوند. نمونه کارهای قاره برای سیستم های تسمه نقاله شامل تسمه های نقاله پارچه ای ، تسمه های نقاله طناب فولادی ، تسمه های نقاله بافته شده جامد ، نوار نقاله سبک و نوار نقاله محصور شده برای حمل و نقل ایمن و کارآمد ، تسمه های نقاله برای انتقال شیب دار است. در مهندسی ماشین و کارخانه ، راه حل های تسمه نقاله برای کارهای مختلف توسط قاره ، آسانسور ، انتقال و جابجایی مواد را آسان تر می کند. علاوه بر این ، قاره خدمات جامعی را ارائه می دهد. این شامل مشاوره فنی ، مونتاژ ، آموزش و موارد بیشتر و معمولاً نظارت بر تسمه نیز می باشد.
 
2. دایفوکو
 
طیف گسترده ای از مجموعه ها توسط Daifuku برای رسیدگی به تولید و تحویل ارائه شده است که به دلیل پیچیدگی و تنوع بخشیدن به نیازهای مصرف کننده ، از نظر مقادیر و مقادیر کمتر ، کاهش می یابد. این شرکت انواع مختلف نوار نقاله از جمله نوار نقاله غلتکی را برای موارد ، نوار نقاله شیب دار ، نوار نقاله زنجیری برای محموله های سنگین ، نوار نقاله تجمع را ارائه می دهد. مجموعه های Daifuku می توانند به طور انعطاف پذیر نیازهای نصب و ویژگی های بارهای مشتری را در خود جای دهند. نوار نقاله ها در ترکیب با ذخیره سازی خودکار و تجهیزات جانبی ، از جمله دستگاه های مرتب سازی و جمع آوری ، یک سیستم حمل و نقل بهینه را تشکیل می دهند.
 
3. گروه Fives
 
گروه Fives مستقر در فرانسه مجتمع و سازنده چندین راه حل نقاله است. مشاغل اصلی این شرکت شامل ادغام نوار نقاله های کوچک ، پالت شده و همچنین خطوط مونتاژ کامل برای راه حل های خودرو و غیر خودرو است. راه حل های نوار نقاله استاندارد قابلیت Fives را برای راه حل های کامل مونتاژ قطارهای وسایل نقلیه و قدرت متعادل می کند. برای تأمین نیازهای صنایع مختلف ، گروه Fives چندین نوار نقاله مانند نوار نقاله لجستیک مدولار را ارائه می دهد که سریع ، بی صدا ، به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند و کار با بار را کارآمد و آسان می کنند. آنها برای اشیا to استفاده شده و تنظیمات مختلف ساختمانها طراحی شده اند و می توانند برای اهداف مختلف مانند تجمع یا مرتب سازی ، حمل و نقل اصلاح شوند). آنها می توانند منحنی ، مستقیم ، همگرا یا واگرا باشند. علاوه بر این ، Fives همچنین طیف گسترده ای از نوار نقاله های الکتریکی از نوع "پلاگین و بازی" را ارائه می دهد ، که ذخیره بارهای در اندازه های مختلف را بدون تماس و بسیار مدولار امکان پذیر می کند ، که به خصوص در صورت بازسازی امکانات بسیار مفید است. گروه Fives جدا از تدارکات مدولار ، نوار نقاله هایی را برای فرودگاه های پستی و فرودگاه نیز طراحی کرده است.
 
4. اینترالوکس
 
این شرکت راه حل های جامع حمل و نقل شامل تجهیزات نوار نقاله ، تسمه و خدمات را برای کمک به شما در بهینه سازی کارخانه ارائه می دهد. Intralox به عنوان پیشروترین تولید کنندگان تسمه نقاله پلاستیکی مدولار ، راه حل های تخصصی با کیفیت بالا را تقریباً برای هر نوع نوار نقاله ارائه می دهد. کمربندهای اینترالوکس استانداردی را برای قابلیت اطمینان و عملکرد در طیف گسترده ای از کاربردها و صنایع تعیین می کنند. در مقایسه با تسمه های نقاله پلاستیکی ، پارچه ای یا لاستیکی ، نوار نقاله های پلاستیکی مدولار مزایای بسیاری دارند. با وجود گزینه های بسیار ، انتخاب تسمه نقاله مناسب کاملاً چالش برانگیز است. Intralox توصیه های کمربند سفارشی را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل کند که کمربند شما از نوار نقاله ، نیازهای عملکردی و تولید شما مطابقت داردuc ، و هر توصیه کمربند با تضمین عملکرد شرکت پشتیبانی می شود. ویژگی جالب دیگری که Intralox ارائه می دهد ، انقلاب علمی حمل و نقل بهداشتی است - "فن آوری ThermoDrive". این عملکرد عملیاتی سیستم نوار نقاله شما را با سیستم تسمه بدون کشش ثبت شده بهینه می کند. این فراتر از سیستم های سنتی رانندگی مثبت است و فرصت های کاملاً جدیدی را برای پیشرفت در کمربند بهداشتی و سیستم نوار نقاله ایجاد می کند.
 
5. کمربند BEHA
 
کمربند BEHA نوار نقاله یکپارچه الاستیک را ارائه می دهد که تقریباً به هر روشی قابل ترکیب است. شما حتی امکان رنگ آمیزی فردی و افزودن خواص محصول اختیاری مانند مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش C یا اتلاف آنتی استاتیک را دارید. هدف این شرکت ارائه راه حل های نوآورانه با کیفیت بالا به مشتریان است. در حال حاضر انواع بسیار متنوعی از دسته تسمه های نقاله و تغییرات طراحی در بازار موجود است. و این جایی است که تسمه های نقاله یکپارچه الاستیک توسط کمربند BEHA سهم مهمی را ارائه می دهند. تسمه های نقاله یکپارچه الاستیک به ویژه برای کاربردهای مختلف برای انتقال مواد غذایی بسته بندی نشده بسیار مفید است. کمربند BEHA یک سری کامل از کمربندهای V و کمربندهای گرد ، و همچنین انتخاب گسترده ای از مواد و پروفیل های ویژه را ارائه می دهد که می تواند متناسب با نیازهای شما سفارشی شود.
همانطور که تحقیقات توضیح می دهد ، صنعت جهانی آب و فاضلاب بازار عمده مصرف کننده نهایی دستگاه های اندازه گیری سطح اولتراسونیک و به دنبال آن مواد شیمیایی و معدن است. از نقطه نظر فناوری ، معرفی ارتباطات بی سیم و عملکرد دستگاه های هوشمند نیز به رشد بازار کمک می کند.
 
"اندازه گیری بسیار دقیق و سطح غیر سرزده برای مایعات و دوغاب ها - همراه با هزینه های نسبتاً کم خرید ، نصب ، بهره برداری و نگهداری - سطح اولتراسونیک را به یک فناوری ایده آل برای بازار آب و فاضلاب حساس به قیمت تبدیل می کند"
 
"ارتباطات بی سیم اختیاری و عملکرد هوشمند در مدل های میان قیمت همچنین به این دستگاه ها اجازه می دهد تا در مناطق صعب العبور سوار شوند و قابلیت مدیریت دستگاه از راه دور را فراهم کنند."
 
درباره تحقیقات دستگاه های التراسونیک مداوم
 
این تحقیق برای شناسایی تأمین کنندگان پیشرو فناوری و ارائه پیش بینی های جهانی پنج ساله برای بازار دستگاه های اندازه گیری مداوم سطح اولتراسونیک ، عملکرد فعلی و تاریخی بازار و فن آوری مربوط به آن و روند تجاری را بررسی می کند. این تحقیق جدید مبتنی بر یک پایگاه داده داخلی پیشرو در صنعت ، تحقیقات گسترده اولیه و ثانویه و تکنیک های اختصاصی مدل سازی اقتصادی است. این تحقیق شامل تجزیه و تحلیل رقابتی ، به علاوه پیش بینی های پنج ساله بازار توسط صنعت ، برنامه ، محیط اندازه گیری شده ، دامنه اندازه گیری ، کانال های فروش و مشتریان است.
 
این تحقیق جدید در انواع مختلف برای پاسخگویی به تحقیقات خاص و نیازهای بودجه طیف گسترده ای از سازمان ها در دسترس است. این شامل:
 
کتاب کار هوش بازار (اکسل) - صفحه گسترده شخصی شامل پنج سال داده تاریخی علاوه بر داده های بازار پایه سال جاری و پیش بینی بازار پنج ساله. این کتاب کار کاربران مجاز را قادر می سازد تا داده ها را آزادانه تجزیه و تحلیل کنند تا تجزیه و تحلیل آخرین داده ها برای هوش تجاری و تولید گزارش های سفارشی آسان تر شود.
 
گزارش تجزیه و تحلیل بازار مختصر (PDF) - خلاصه ای از سطح اجرایی دینامیک بازار فعلی ، پیش بینی های بازار و تجزیه و تحلیل رقابتی ، به علاوه یک نمای کلی از موضوعات استراتژیک را ارائه می دهد. این PDF با نمودارهای دقیق یا بدون آن در دسترس است.